10.2.17

PIERWSZE URODZINY BLOGA!!! (PRIMO BLOG COMPLEANNO!!!)




Moi Drodzy! Blog "La grande e la piccola cuoca" doczekał się swoich pierwszych urodzin! Nie mogę uwierzyć, że to już rok, że 155 postów z przepisami już za mną a setki jeszcze w mojej głowie.
Muszę przyznać, że zakładając bloga nie liczyłam na to, że doczeka pierwszych urodzin, że ktoś go będzie czytał, ktoś się nim zainteresuje, że będzie miał wiernych czytelników, ponieważ blogów kulinarnych są tysiące. Nie myślałam, że tak wielką radością, będzie dla mnie przygotowywanie postów, robienie zdjęć i czytanie Waszych maili. Ten rok był pełen emocji, szczęścia, spełnienia, niespodzianek i czasem nawiązywania nowych blogowych znajomości.
Korzystając z okazji, chciałam podziękować Wam, Moim Czytelnikom, za to, że jesteście, za każde Wasze wejście na bloga, za każdy Wasz komentarz, mail. Wasze wizyty i opinie są dla mnie bardzo ważne, są dla mnie olbrzymią motywacją do dalszego działania. Jestem szczęśliwa, że jesteście ze mną i mam nadziejęże zostaniecie na dłużej.
Chciałam podziękować również osobie, bez której nie byłoby tego bloga, która wymyśliła jego nazwę, pomaga mi w gotowaniu, w przygotowaniu zdjęć, w tworzeniu nowych postów, szuka ze mną przepisów i pomysłów na nasze wspólne gotowanie. Pewnie domyślacie sięże tą osobą jest moja córeczka Emma, moja mała kuchareczka. 
Na koniec chciałam prosić Was o przesyłanie propozycji tematów na kolejne wpisy. Czy jesteście zainteresowani stworzeniem specjalnych cykli kulinarnych, jakie przepisy chcielibyście znaleźć na blogu? Jestem otwarta na Wasze pytania, komentarze i wszystkie sugestie dot. bloga, jego treści, wyglądu. Piszcie w komentarzach lub wyślijcie mi prywatną wiadomość.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za to, że jesteście i zapraszam Was na nowe posty. A teraz biorę się do roboty, do gotowania i tworzenia nowych przepisów. Pozdrawiam Was serdecznie :)


****

Cari lettori! Il blog “La grande e la piccola cuoca” ha raggiunto il traguardo del primo compleanno! 
Faccio fatica a crederci, il tempo passa veramente in fretta! Devo anche ammettere che nel momento in cui ho creato il blog, non mi sarei mai immaginata che tutto ciò mi avrebbe dato l’occasione di conoscere così tante nuove persone. E’ proprio per questo che con grande emozione spengo la candelina del primo anno del mio blog. Posso assicurarVi che questi primi 12 mesi da blogger sono stati veramente speciali e ricchi di soddisfazione. Ripercorrendoli con la memoria, posso confessarVi di essere rimasta piacevolmente sorpresa dal numero di lettori che ha deciso di seguirmi, uno stimolo che mi sprona a inserire con passione nuovi post, fare foto e leggere le Vostre mail.
L’occasione è quindi propizia per ringraziarVi, miei cari lettori. Vi ringrazio per ogni accesso al mio blog, per ogni commento, per ogni Vostra forma di supporto. Ogni Vostra visita o opinione è per me molto importante, oltre che motivo per continuare con maggiore convinzione. Sono felice che mi supportate e seguite, e spero che sarà così anche in futuro.
Voglio altresì ringraziare la persona senza la quale il mio blog non sarebbe potuto esistere. E’ anche la persona che mi ha aiutato a dare il nome al blog stesso, che mi aiuta in cucina e nella realizzazione delle foto. Avrete già capito che sto parlando di mia figlia Emma, la “mia piccola cuoca”.
Per concludere volevo chiederVi di inviarmi pure nuove proposte e spunti per futuri post. Rimango a disposizione per qualsiasi Vostra domanda o consiglio che vorrete propormi, sia in merito alle ricette che all’aspetto o al contenuto del blog. Potete scrivermi sia nei commenti, oppure privatamente inviandomi una mail.
Ringrazio nuovamente tutti coloro che continuano a seguirmi assiduamente, e spero di poter contare su di Voi anche per i futuri post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 La grande e la piccola cuoca , Blogger